Detta vart en dyyyr månad. Fick lov att betala bilskatten på 2045:-, hyra och el på nästan 3000 och vi ska upp till mormor som fyller 70 så jag måste väll försöka hitta något åt henne också. Sen så beställde jag Carries bok All I Know Now här om veckan och jag kan inte vänta på att få hem den!
 
Idag var inte direkt en bra dag heller, vaknade av att de ringde från jobbet för att jag hade försovit mig. Kom till jobbet nästan en timme sen och upptäcker att mitt system inte fungerar. 
Det enda positiva med det är väll att det går rätt fort att komma upp i det antal samtal jag ska ta per dag, jag gör ju dock inte mycket för att minska kön då 99% av samtalen jag tar får jag be ringa in igen lite senare.
 
Vi har även tappat bort tvättnyckeln och då jag behöver tvätta innan jag åker upp till mormor (åker på onsdag) så börjar det bli lite bråttom att hitta den nu. Men jag och Y ska hjälpas åt att leta ikväll så förhoppningsvis hittar vi den ganska snabbt samt att ingen har tagit tvättiden 16-20 för då hinner jag tvätta lite ikväll samt förhoppningsvis imorgon också.
 
Min mors mobil gjorde världens finaste autocorecct. ;)
 
xoxo
Almmi
Carrie Hope Fletcher, dyrt, dålig dag, jobb, samtal, tvätta,

Kommentera

Publiceras ej