Hej hej.
 
Skrev tidigare att jag fick jobba extra igår vilket var nice och arbetpasset flöt på fin fint. Fick även ett positivt besked att jag fick förlängt schema till den sista april..woop wooop. Chefen var hel nöjd med min insats vilket uppskattades att höra. Har aldrig haft en så bra chef så är otroligt tacksam över det.
 
Men nu ska jag komma till det som jag hade tänkt att skriva om. En liten rolig händelse innan jobbet igår. Då jag önskade att personen i kassan kunde vara en tankeläsare och förstå att jag hade brottom till jobbet och att det då inte var ett okej beteende att öppna butiekn tre minuter över 10 samt ta tre minuter på sig att komma till kassan när jag ville betala. Jag höll ju på att stressa ihjäl mig. Men då tänker ni säkert vilken tid jag började sam varför jag var tvugen att fixa ärendet innan jobbet? Först och främst så började mitt pass kl 11 i Sala. Butiken som jag skulle in på öppnade kl 10 i Avesta. (Pendlar ifrån Norberg) tar ca 33 minuter från Avesta till Sala enligt gps dit jag ska så jag hade tidsmargenal.
Varför jag var tvugen att ta detta dumma ärenede före jobbet och inte på torsdagen som var min lediga dag var för att det fanns bara en kvar av den arikeln som jag skulle ha och var då rädd att den skulle ta slut hahha.
 
Så är det för mycket begärt en sådan morgon att någon kunde läsa ens tankar och snabba på lite haha XD. Det hade i alla fall varit smidigt. Men jag hann gott och väll till jobbet sen efter att jag hade börjat åkt.
 
//Mini
 
 
Avesta, Sala, butik, handla, stressa, tankeläsare, ärende,

Kommentera

Publiceras ej