Det går verkligen inte att beskriva med ord hur mycket jag hatar HTML5 och CSS3 för när man väl tror att man fattat så visar det sig att man har helt åt helvete fel. Jag ser med andra ord inte fram emot kodningsdelen av grupparbetet som vi ska göra för det känns som att det kommer att gå käpprätt åt helvete. Jag ser dock ännu mindre fram emot tentan som vi tydligen kommer att ha, för visst kan jag lösa en hel del saker om jag har tillgång till föreläsningspdferna samt google, men att sitta i en sal och försöka dra saker från minnet känns inte som att det kommer att funka. Aja, det är ett tag kvar tills dess i alla fall så förhoppningsvis kanske jag hinner klämma in något mer i huvet innan dess, haha.
 
För övrigt så byggde vi ihop min garderob typ i förrgår så idag hade jag tänkt börja packa in kläder i den, ska även kolla om jag hittar saker som jag inte kan/vill ha längre och då kanske få rensa ut lite, tror att det kan behövas då jag har en hel del kläder och är inte säker på att jag använder allt längre. Samt så ger det oss en chans att städa ordentligt då det blir lite lådor som blir undanstoppade och slutar att ta upp en massa plats.
 
Funderar även på att försöka hitta lite tid till att trän på mitt dragspel, hade dock helst av allt velat kunna ta dragsleslektioner då vänsterhanden är lite knepig och jag är inte särskillt duktigt på att lära mig själv. Och för att göra det ännu drygare så är alla tutorials och liknande som finns på youtube gjorda för folk som har dragspel med klaviatur och inte för folk med knappspel som jag. Dock då är det dyrt att gå på musikskola och då jag försöker ta så lite lån som möjligt så tycker jag inte att det är något jag har råd med, så antingen får jag önska mig lektioner i födelsedagspresent/julklapp eller satsa på det när jag pluggat klart och jobbar istället.
 
Nu ska jag dock logga in på Star Stable Online och mata mina hästar och sedan göra ett litet ryck med kläderna.
 
Mitt fina lilla dragspel. <3
 
xoxo
Almmi
CS3, CSS, HTML, HTML5, SSO, Star Stable Online, dragspel, dyrt, garderob, google, hat, hata, häst, hästar, kläder, kodning, lektion, lån, musikskola, pengar, rensa, städa, tenta,

Kommentera

Publiceras ej