Nu har jag hållt på med att läsa bok och skriva referat i ca 2 timmar och jag är helt slut i huvudet. Det värsta är dock att jag inte ens är klar. Har två kapittel kvar samt att skriva en recention, återkoppling och en reflektion, uuuhuuh. Tur att jag har både imorgon och onsdag på mig i alla fall, men risken är att det blir lite tight då jag går långa dagar båda dagarna så jag tror att den måste bli klar imorgon om jag ska hinna. Jag tror dock att jag borde hinna bara jag verkligen sätter mig med det imorgon och köttar igenom boken och sedan bara skriver klart allt. Aja, nu ska jag ta och se några avsnitt One Piece innan jag går och lägger mig, börjar 9 imorgon så lär lägga mig i tid om jag ska orka upp, men nu vet jag ju var jag läser till frukosten imorgon i alla fall.
 
xoxo
Almmi

Kommentera

Publiceras ej