Oj, här jag det inte uppdaterats på länga, får be så hemskt mycket om ursäkt för det och ska verkligen försöka bättre mig.

Det har hänt en hel del sedan jag sist skrev något, det blev inget häst köp för min kompis då ägaren bestämde sig för att inte sälja hästen. Jag försöker fortfarande hitta nytt jobb men det går inte allt för bra.

Kommer ni ihåg att vi hade en liten kattunge, tyvärr så blev hon dålig och vi var tvugna att ta henne till veterinären och det hela slutade med att vi vart tvugna att avliva henne. Det tog verkligen emot att fatta det beslutet men jag tror att det var bäst för henne.
 
http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpa1/t51.2885-15/10661038_952676941424568_1071207149_n.jpg
Rip Heima <3
 
Jag och Mini har även varit till London, det var en riktigt rolig och häftig upplevelse. Jag har varit där en gång tidigare sommaren 2011, dock så var det med min familj så detta var första gången vi åkte till en storstad själva. Inte första gången vi åkte själva utomlands dock om ni kanske kommer ihåg våran islandsresa. Jag har tyvärr inte haft möjlighet att fixa några bilder därifrån än då min redigeringsdator inte riktigt funkar så jag håller på och lertar ny bärbar dator. Jag hade funderingar på en Mac men jag vill kunna ta med den när jag reser och kunda använda den för att spela och det är ju tyvärr inte macen särskillt bra åt.
 
Jag och min pojke har pratat mycket om att skaffa en ny katt och den 22 december åkte vi till katthemmet och kollade på lite katter. De hade många fina men det var speciellt en vi fastnade för. Vi åkte hem för att tänka över saken och bestämde oss för att honom fick det bli och den 23e åkte vi tillbaka och hämtade upp Zeke. Han är ungefär ett år och född som vildkatt så den första tiden hade han i princip ingen kontakt med människor så han är ganska skygg av sig. Men vi har haft honom ett par veckor nu och för varje dag som går så blir han mindre och mindre skygg. Han kommer till och med ut och lägger sig i soffan hos oss för att mysa lite. :)
 
Lilla Zeke som inte riktigt vill bli fotad.
 
xoxo
Almmi
London, häst, katt, resa, rip, söt, äventyr,

Kommentera

Publiceras ej