Vad är det jag ser! Här har det inte varit aktivt på länge och så loggar jag in och ser att vi haft besökare de senaste dagarna, what is this sorcery?
 
Nåväl, jag får åter igen börja med att be så hemskt mycket om ursäkt för den extrema inaktiviteten här. Men som jag sakt tidigare så händer det inte så mycket samt så är jag allt som oftast för trött för att hitta på något och då blir det inte så mycket att skriva om.
Men nu jävlar har det hänt grejer ska jag tala om för er! Jag har nämligen blivit antagen till utbildningen jag sökt! Så idag var jag in på jobbet trots att jag har en ledig dag och sa upp mig. Nu kommer jag förhoppningsvis aldrig mer behöva sätta min fot på det där stället igen (efter att min uppsägningstid gått ut det vill säga) samt så kommer jag få plugga något som jag tror kommer bli frukansvärt roligt. :)
 
Igår var jag även ut med min roommate och hennes ena katt, Nero och jag tänkte att jag skulle dela med mig av lite bilder som jag tog på honom bara för att han är så charmig och bilder gör alltid inlägget lite intressantare. ;)
 
xoxo
Almmi
Bilder, Fluffig, fotografier, foton, glad, katt, norsk skogskatt, svart katt, söt,

Kommentera

Publiceras ej