Så, jag fyllde år i torsdags. Det vart dock inte så mycket firandedå jag bor ganska lågt bort ifrån både vänner och familj. I lördags kom dock min farmor och farfar över och vi handlade lite tillsammans, åt sushi och bara hade en trevlig dag tillsammans. På kvällen sedan så gick jag, min pojkvän och två av våra vänner på bio och såg Guardians of the Galaxy, filmen och handlingen i sig var okej däremot så var den fruktansvärt rolig vilket gör att jag faktiskt tycker om den och skulle kunna se den igen.
 
Nu i helgen så ska jag hem till mammaoch hon ska tydligen dra med mig ut på någonting som jag inte får veta vad det är. Hon frågade dock om vi skulle köra en eller två timmar och jag bara kännde att det var lite svårt att svara på då jag inte har en susning om vad det är vi ska göra ens. Men vi får väll se, jag ska försöka skriva ett inlägg på kvällen och tala om för er vad de hittade på för bus.
 
För övrigt så har vi en riktig knäkatt (ni vet, istället för knähund)
 
xoxo
Almmi

Kommentera

Publiceras ej