Okej, så idag fixade jag den viktigaste delen för att jag ska kunna flytta in hos min kompis, en säng. Jag äger nämligen ingen egen säng då den jag har där jag bor nu är min land ladies och den som är hemma hos mamma sitter fastskruvad i väggen. Men idag så var jag och Ylva upp till möbelbutiken här i stan och fann till våran förtjusning att de hade en 120s sängram kvar för halva priset och att det går att köpa material för att göra en ribbotten riktigt billigt på Hedins. Så imorgon får vi allt levererat till Ylvas dörr och sen är det bara sätta ihop den och därefter är jag flyttklar (måste bara säga upp mitt rum). Det enda jag egentligen saknar nu är en garderob/byrå av något slag att hä kläder i, men det går nog att lösa med lådor och utrymmet under sängen tills vidare.
 
Fick även precis en notering om att presenten jag köpt åt min pojk, min kompis och mig själv har skickats från minnesota så förhoppningsvis kommer de hit snart, hihi!
Har även beställt en töjning föreställande Toothless som jag med spänning väntar på ska bli skickard.
 
xoxo
Almmi
USA, bygga, flytt, frakt, minnesota, presenter, skickad, säng,

Kommentera

Publiceras ej