Jag kom precis på att jag aldrig har visat er min fotoutrustning. Tyvärr så har jag ingen direkt bra bild på det så ni får nöja er med ett halvtaskigt foto från instagram.
 
http://distilleryimage2.ak.instagram.com/006687ee04f311e3999722000a1fcf03_7.jpg
Min Canon EOS 5D Mark II och Canon Ultrasonic EF 28-70mm 1:2.8 L <3

Det stod mellan den och en 5D Mark III men då trean kostade 27 och denna 10 så känndes detta som det bättre valet då det gjorde att jag hade råd med lite mer utrustning, så som objektivet, ett UV-skytt och ett två minneskort.
 
Jag skulle hämskt gärna kunna fota mer analogt också, jag har en analog kamera och rullar till, dock har jag inget framkallningslabb och inga kemikalier och det är rätt fint dyrt att införskaffa samt så har jag inte plats för det heller så det får vänta till senare i livet.

xoxo
Almmi
Canon EOS 5D Mark II, Canon EOS 5D Mark III, Canon Ultrasonic EF 28-70mm 1:2.8 L, kamera, objektiv, systemkamera,

Kommentera

Publiceras ej