Igår vart det en chilldag precis som jag skrev i förra inlägget. Vi var i väg till köpcentret men det blev varken någon färg eller ett 2DS, färgen fanns inte i lager och jag fick världens beslutsångest över 2DSet. Jag vill ha ett, men jag vet inte hur mycket jag kommer att använda det. Men vi frågade om hur länge erbjudandet skulle finnas kvar och det är till den 8e juli så jag har ju lite betänketid i alla fall.
 
Vi kollade även på lite skräckfilm. Vi såg Cabin Fever, den var lite konstig men ändå bra. Sedan började vi kolla på Haunt men den hade en massa tomma sener och gjortde konstiga hopp mellan årstider osv så det blev bara störande att kolla på. Och sist så såg vi på Cube, det är nog den konstigaste filmen jag någonsing har sett, den är bra, det är den verkligen, men fruktansvärt kontsig.
Tanken var att vi även skulle kolla på Hoodwinked 2 men det han vi inte med, vi hade även tänkt gå på bio och se Maleficent, men självklart så var biografen stängd.
 
Idag blir det nog inte att göra så mycket, jag ska försöka skaka liv i min partnet och sedan ikväll ska jag åka tillbaka hem och jobba i två dagar för att sedan åka tillbaka hit.
Aja, nu ska jag försöka skaka liv i min partner, jag skriver mer sen.
 
xoxo
Almmi
2DS, Cabin Fever, Cube, Haunt, Hoodwinked 2, Maleficent, filmer, midsommar, skräck, skräckfilmer,

Kommentera

Publiceras ej