Hej känner mig som ett nötskal ibland. Men ibland tänker man inte och det gjorde inte jag i detta fall. Det hände inget heller men känner mig bara dum. 
Det var en som frågade mig och vi skulle byta två arbetspass för hon ville iväg på en grej. Och jag sa det ska nog gå, jag såg då att jag skulle få jobba fem nätter (jobbar natt nu under sommaren) men jag sa det är nog lugnt men nu när dem ringde och frågade så kollade jag igen på mitt schema och såg då att jag får totalt tio nätter med en ledig dag efter fem nätter. Känner då att det blir nog för mycket så jag var tvungen att neka. Då tyckte jag att jag kände mig så himla dum eftersom jag hade sagt att jag kunde först. Men men det är sådant som händer. Det är männskligt att fela. Och dem på jobbet tyckte det var lugnt och sa samma sak själv att det blir för många nätter så det kändes ju positvit. 
 
Aja nu blir det till att få av sig lite enegri då det är dags att besöka gymmet. Plus idag provar jag mina ny snoddar till håret. De är genomskiliga samt gjorda av gummi och dem sitter som sten. Har läst att dessa snoddar inte slitar lite mycket på håret vilket är positivt. Dessa är köpta på Glitter och de fanns i många olika färger. Hittade även lite annat skoj där. 
Snoddarna
Lite nytt till håret
Samt två bandanas.
 
Kram Mini
 
 
att byta, bandanas, byta, fela, färger, genomskinliga, glitter, glitter.com, gummi, hårsnoddar, jobb, männskligt, natt, nattjobb, schema, snoddar,

Kommentera

Publiceras ej