Igår var det fest, ja jävlar vad fest det var. Min plan var att jag skulle dricka med måtta (kanske en eller två cider) samt gå hem sådär vid tolv/ett och sova då jag skulle jobba idag. Men som ni kanske förstår så blev det inte riktigt så. Ungefär vid tiotiden så gick Mr. Måtta hem och la sig och lämnade mig på festen tillsammans med fina människor och shots. Sådär en fyra shots senare så fick vi för oss att dra till Mysen (utestället här i "stan") och fortsätta röja där. När det stängde så drog jag, Malin och Jesper hem till Malin och gosade med hennes katt och satt och pratade. När klockan var ca 04.15 så gick jag hem för att sova tills klockan ringde vid halv åtta och då var det bara att gå upp och bege sig till jobbet. Jag tror nästan att jag fortfarande var lite full när jag kom till jobbet, det känndes som det i alla fall. Den där iden om att fortsätta festa känndes som en jättebra ide igår, idag tvivlar jag dock på hur bra den iden egentligen var. Aja, inatt ska jag i alla fall få sova ordentligt.
Jag kan dock säga att jag var jävligt tacksam emot mig själv imorse för att jag följt min impuls att köpa kräm som jag fick igår när jag var på affären för en bättre frukost hade jag nog inte kunnat få med tänke på hur jag mådde imorse.
 
http://distilleryimage0.ak.instagram.com/5435f87e850811e3bab012d2d5e6e25c_7.jpg
Min utsikt när jag går ut genom dörren.
 
http://distilleryimage11.ak.instagram.com/989208b685f611e3b79312eb07b1b393_7.jpg
Våra skumma drinkar.
 
//Almmi
alkohol, bakis, bilder, dricka, drink, fest, festa, full, jobba, kräm, utsikt, vinter,

1 kommentarer

ami

29 Jan 2014 14:38

Åh. du, vad jobbar du som?

Svar: Jag jobbar i telefonsupport åt SAS. :)
stjarnsystrarna.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej