Det är så kul att jobba när ingenting funkar... Aja, idag får jag ta bort plåstergrejen från operationen i alla fall så på min lunch så ska jag åka till apoteket och se om jag fått ett recept på kortisonsalva så att jag kan smörja in det område som varit i kontakt med klistret så kanske det slutar klia något så fruktansvärt.
Sen ska jag köra hem till min pojkvän ikväll och sen måste jag bestämma om jag ska skicka in mitt CV och personliga brev eller om jag ska gå till Arkens Zoo och Djurmagazinet och lämna in det för hand. Vet inte om jag vågar lämna in det själv dock, vet liksom inte riktigt hur mkan gör.
 
I övrigt har det inte hänt mycket, imorgon är det rollspel igen (yay) och på torsdag ska jag till ungdomsmottagningen för att förnya mitt recept på Cerazette, upptäckte nämligen i helgen att jag bara har så att det räcker till på söndag. Trodde att jag hade en månad till då jag tog ut för ett år i slutet av september/början på october förra året men en karta måste ha fått fötter eller nått?
 
xoxo
Almmi
Cerazette, PV, cv, jobb, kul, personligt brev, piller, sarkasm,

Kommentera

Publiceras ej