Igår hade jag den hämskaste upplevelsen i hela mitt liv. Jag körde min bil på väg från min pojkvän till ett shoppingcentet och kommer till en rondell, när jag ska börja sakta in så märker jag att bromsarna inte funkade ÖVER HUVUD TAGET! Som tur var så körde jag inte fort och det kom inga bilar i rondellen, men det hade kunnat sluta fruktansvärt illa.
Till saken hör att jag testade bromsarna två gånger innan jag körde från parkeringen, and they worked just fine. :(

Så nu är jag utan bil tills dess att vi lyckats laga bromsarna, vilket måste bli innan nästa helg då jag måste ta mig hem igen samt kunna ta mig till jobbet.
Jaja, han valde ju ett av de bättre tillfällena att gå sönder på, bilskrället. Nu har vi en vecka på oss att laga den och inte ca en och en halv dag.

//Almmi

Kommentera

Publiceras ej