Mitt minne är nog sämst i världen. Idag innan jag åkte hemifrån i morse så gick jag på toa. Jag la mobilen på elemendet bredvid toastolen för att den inte skulle ramla ur fickan och jag tänkte att "jag tar den innan jag går". Tror ni jag kom ihåg det eller? Självklart inte så nu ligger den hemma på elementet inne på toa och jag är på jobbet utan mobil. Det är helt sjukt egentligen hur handikappad man (jag) känner sig utan mobilen, det är ungefär som om någon skulle hugga av en ena handen.
 
Jag håller på att bli halvt om halvt tokig också, jag var ju in och böt pacemaker den 12e augusti så såret håller ju på och läker vilket kliar utav bara helvete samt gör ont så fort jag rör på vänsterarmen. Dessutom så är jag allergisk emot den här plastplåstergrejen som ska sitta över såret för att hindra bakterier för att komma in. Detta medför att jag nu är röd och har nässelutslag där klistret sitter fast i huden vilket i sin tur gör att allt kliar ännu mer och inte får jag ta bort det förän tisdag nästa vecka heller, GAAH!
 
Aja, mitt personliga brev börjar ta form i alla fall, även om det som jag skrivit nu är ca sämst i världen så har jag skickat den till min moster för hjälp och råd så förhoppningsvis är den klar för att skickas in om inte allt för länge. Sen är det bara att hålla tummarna för att jag får jobb på något utav ställena, det vore helt awesom. Så nu får ni minsan hålla tummarna för mig ni med!
 
xoxo
Almmi
PV, allergi, allergisk, frustration, glömma, glömsk, jobb, kliar, mobil, operation, personligt brev, sår,

Kommentera

Publiceras ej