Sitter för tillfället och bara skjuter upp att börja på labben som vi ska göra och lämna in i morgon (tänkte börja just för att se om jag behöver hjälp (högst troligt) och isf med vad. Samt så hinner jag kanske klart imorgon då). Men känner verkligen hur denna uppgift (läs: hela denna kurs) bara kommer skapa ilska och frustration över att saker inte funkar. Vi läser nämligen en kurs med namn "Design och Publicering av Hemisdor", så basically en HTML5-kurs. Jag har inga bra erfarenheter av HTML-kurser sedan tidigare då jag läste webbdesign på gymnasiet och jag lärde mig verkligen inte ett skit pga att läraren var sämst och hoppade över steg och härjade så gick inte att förstå vad som skulle göras eller hur. All HTML jag kan och har kunnat har jag lärt mig på min fritid för att jag höll på med designer både till bloggar och andra hemsidor som var HTML-baserade. Samtidigt så ser jag även fram emot att kanske få lära mig detta för en gångs skull så att jag faktiskt kan återuppta bloggdesignandet som jag fick lägga på is när blogg.se ändrade sin jävla HTML-kod på designsidan så att jag inte fattade ett skit och jag inte hade tid eller ork att lära mig allt på nytt, haha.

Har för övrigt hittat massa spel (okej, tre) som jag verkligen vill ha och önskar nu att jag hade massa pengar så att jag kunde köpa dem. Vill ha Undertale, Subnautica och Slime Rancher. Kan hända att jag köper ett av dem senare när jag fått pengar, inte säker dock men är förbannat sugen, haha.
 
xoxo
Almmi
HTML, kod, plugg, skola, spel,

Kommentera

Publiceras ej