Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, har varit aldeles för trött. Jag fastnade vid att göra bilder och bildtexter till lathunden så jag gick och la mig ca halv fem i morse och sedan klev jag upp vid tio för att åka och luncha med Elliot och ta en lite sväng i köpcentret som ligger här. Jag köpte faktiskt bara nytt puder (vilket var planerat då det som finns kvar av mitt gammla är en liten rand längst kanten av behållaren), dock så kollade jag på lite spel samt en målarbok. Har funderat ett tag på om att köpa en sådandär målarbok som innehåller massvis med olika djur, blommor och mönser med andra mönster i. Det dryga är bara att de dels är ganska dyra och att jag inte har några pennor som passar till att färglägga med, jag har bara promarkers och ett berg av halvdugliga färgpennor. Men vi får se hur jag gör, har spanat in en som jag tycker om och som bara har bilder på en sida så jag skulle kunna lägga ett papper emellan och använda mina promarkers, då får jag träna lite på att använda dem också. :)
 
Imorgon ska jag och några till åka och rida vilket ska bli riktigt roligt, jag har inte någon ny medryttarhäst än och jag funderar fortfarande på hur jag ska göra då en medryttarhäst tar upp så fruktansvärt mycket tid och det har varit ganska skönt att ha tid till att sitta och kunna plugga i lugn och ro och inte behöva stressa ute i stallet med ett öga på klockan hela tiden för att man måste hinna hem och plugga. Men samtidigt så är det skönt att kunna fly ut till stallet en eller ett par gånger i veckan och det är dessutom ett bra sätt för att få mortion. Vi får se lite hur det blir, lär ju även hitta en häst och ägare som jag trivs med och det kan ju vara lättare sagt än gjort ibland.
 
xoxo
Almmi
Bilder, Mat, bildtext, färger, färgpennor, hästar, lunch, luncha, medryttarhäst, målarbok, plugg, promarkers, puder, rida, ridning, skola, smink,

Kommentera

Publiceras ej