Nu har det inte hänt så mycket igen, eller nja, visst har det hänt lite saker men det är bara tråkiga saker som jag inte riktigt känner för att skriva om. Hade dock glömt att vi skulle läsa en text till imorgon så får göra det idag, lite drygt att det är 45 sidor bara. Det är dock lite roligt det där, hade det varit en bok jag tycker om, typ Skulduggery Pleasantbooken jag håller på och läser så hade 45 sidor varit piece of cake men nu bara för att det är skolrelaterat så känns det som asmycket. Tror dock att det har lite att göra med att texterna är skrivna annurlunda dock, en skönliterar bok är ju skriven för att läsas under långa stunder och för att man ska försvinna in i den världen som boken utspelar sig i medan kursböcker och texter är till för att man ska lära sig något. Det är väl egentligen lite samma sak som att jag aldrig skulle sätta mig och läsa en faktabok i x antal timmar (okej, jag har gjort det också men det händer inte ofta i alla fall).
 
Nu ska jag dock jaga på min sambo så att han går till affären och köper mjölk så att jag kan dricka te och så ska jag sätta mig och läsa den där texten samt försöka börja lite med labben vi har i HTML5 imorgon.
 
xoxo
Almmi
HTML5, Tråkigt, böcker, fakta, händer, labb, text,

Kommentera

Publiceras ej