Idag är jag på riktigt dåligt humör och inte blev det bättre av att jag satte mig och läste kommentarerna på en youtube video. Alltså vissa människor borde inte få gå lösa för att dom är så fruktansvärt dum och ignorant, herregud. Var verkligen tvungen att kämpa för att stå emot impulsen att tra en Sherlock-referens och ba "*** don't type out loud, you're lowering the IQ of the whole internet". Det hade dock varit fruktansvärt tillfredsställande men don't feed the trolls osv.
 
En till sak, jag har aldrig förstått grejen med att folk frågar "får jag fråga dig en sak".
1. You just did!?
2. Det är inte precis som att mitt svar kommer spela någon roll, du har antagligen redan bestämt dig att du ska fråga ändå and there's nothing I can do to stop you. Men förvänta dig inte nått jävla svar.
 
Aja, kommer inte långre ihåg vad jag tänkte med detta inlägg, jag hittade en butik på etsy och blev mycket bättre humör samt spenderade 344 kronor på helt awesome smycken. :D
 
Så, detta har jag köpt:
 
Pop Kei Milky Blue Bat Dangle Earrings
 
Pastel Goth Lavender Inverted Cross Earrings
 
Fairy Kei Game Controller Headphone Jack  Phone Charm MADE TO ORDER
 
Pastel Game Controller Rings Pick One
 
Allt detta kommer från denna fantastiska människa, hade jag bara haft tillräckligt med pengar så hade jag nog köpt ca allt i hennes butik, haha.
 
xoxo
//Almmi
Visual Kei, arg, ballt, bat, blue, creepy cute, dumt, earrings, etsy, fairy kei, gulligt, häftigt, lavender, mint, mint green, pastel goth, pop kei, ringar, rings, örhängen,

Kommentera

Publiceras ej