Är fruktansvärt imponerad av folk som bloggar seriöst och som faktiskt lyckas komma på något att skriva om varje dag, hur gör de ens? Jag har svårt att komma på något att skriva om typ varje halvår eller så, ibland ännu mer sällan. Vad skrivar man ens om när det enda man gör om dagarna är att gå på lektioner, göra skoluppgifter och vara i stallet? För det är i princip vad mitt liv består av just nu. Vissa helger har vi rollspel men det är ju ingenting som är jätteintressant för de som inte är helt insatta. Inte kan jag dela alla arbeten jag gör heller, dels för att de just nu inte har varit särskillt många, men även för att i en hel del arbeten så använder vi saker som vi enbart får använda för skolarbeten och inte för att publicera någonstans. Men jag kanske får inspiration någon gång snart till att skriva mer grejer, vi får se helt enkelt. Men fram tills dess så kan ni få lite bilder på söta djur. :3
 
Zeke vet hur man sover med stil. <3
 
Sötaste Pilen. <3
 
Zeke vill ha godis. <3
 
 
Nyårsfirande med alkoholfritt bubbel och jordgubbar.


En kompis PON-valp.


Vackert väder ute i stallet.

Mer vackert väder + häst.

Hur sover min katt ens? x'D

Fluffiga Pilen här om dagen. :)

xoxo
Almmi

Kommentera

Publiceras ej