Okej, så ända sedan vi var ut med Nero i förrgår så har han tjatat som en lite tok på att få gå ut. Alltså jag skojar inte, han  har suttit vid dörren och ylat och just nu så ligger han i mitt fönster och försöker hitta ett hål stort nog att ta sig ut igenom. Det värsta är att jag vågar inte riktigt släppa ut honom då han egentligen är en innekatt och därmed inte är van vid att vara ute. Så vitt jag förstod på min roommate så har hon bara haft ut honom i sele 2 gånger, då räknat med i förrgår. Samt så är det ju inte min katt så jag skulle känna mig ganska sämst om jag skulle släppa ut honom och han sprang bort.
 
Jag tror jag perfektade mitt reflexsave igår för övrigt. Jag kom nämligen hem från affären och öppnade dörren och så känner jag något som försöker fara mellan mina ben så jag bara drar ihop dem lite och kollar ned, då sitter det en katt fastklämd där som försöker ta sig ut. Kan ni gissa vem? Det är nog inte så svårt för såklart var det Nero, så jag fick lyfta in honom igen. Jag känner bara att det var tur att han drog mellan mina ben och inte på sidan av för då hade jag aldrig hunnig med.
 
xoxo
Almmi

Kommentera

Publiceras ej