Okej, så jag började läsa Keychain of Creation för någon dag sedan då jag harde tråkigt på jobbet. Herre gud vilket misstag, nu har jag gått rund med värsta suget efter att få spela Exalted i typ ett par dar. Det värsta med det är dock att det inte kommer hända på väldigt länge.
Men jag får spela Pathfinder och Shadowerun i alla fall och snart kanske en de personer jag verkligen äkskar att rollspela med hoppar med i våran grupp och OJ vad kul det kommer att bli då. :D
 
I övrigt så har det väll inte hänt jättemycket, jag har ansökt till Grafisk Design på högskolan dalarna och hoppas nu bara på att jag kommer in så att jag får säga upp mig och flytta hem igen.
Ylvas honkatt, Castropeia, löper just nu också så hon går omkring och jamar hela tiden. Det är lite småjobbigt när man ska försöka sova och hon vandrar omkring hela lägenheten och skrik-kurr-jamar, haha. För övrigt så har jag trevligt sällskap i sängen när jag ska sova som gosar sönder min hand, mitt ansikte och min mobil. ;3
https://igcdn-photos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/11142968_742684315850754_1608490474_n.jpg
 
Skrev lite med mamma idag också och hennes mobil gjorde finaste autocorrecten ever. xD
https://igcdn-photos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/10953179_866983766702555_596812203_n.jpg
 
 
Nu ska jag fortsätta att lyssna på filmmusik och bara må gott och vänta på att Mini kommer hit i övermorgon, hihi. Jag kanske till och med försöker städa lite, haha.
 
xoxo
Almmi
Exalted, Shadowrun, T9, autocorrect, katt, katter, pathfinder, rollspel,

Kommentera

Publiceras ej