Halloj!
 
Här har det varit festival i helgen, mycket folk för att vara här (kanske hundra pers, möjligen lite mer) och ett stort band under fredagen nämligen *trummvirvel* NORDMAN! Och herre jävlar vad bra de var, och jag är så lycklig att jag äntligen fått se dem live.
Sedan blev det efterfest och jag fick dricka en riktigt god grogg som jag ej kommer ihåg exakt vad den innehåller men bland annat likör 43 (bland andra likörer), vodka och jordgubbsglass. Det var bara jag som tyckte om den så jag fick ha den för mig själv, moahaha. Mindre bra dock att jag drack upp en sjuttis av detta underbara nästan helt själv, haha.
 
Sedan på lördagen så vart det mer festival, men då var vi där mer för sällskapet och karuseller då det var Dileva som spelade. Innan det dock så vart det att gå till Centrumgrillen för att käka med Ylva och sedan gå hem till henne. På vägen så trampade jag in en haggtornshäckstagg (heter det verkligen så) i foten, den gick liksom genom min sko och in i min fot och jag kan lova att det gjorde fruktansvärt ont och det blödde utav bara helvete.
 
Norman! <3
http://photos-b.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpf1/10349657_874502562579529_925467851_n.jpg
 
Bandagera om fotis:
http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xap1/924423_881644495185794_1786261690_n.jpg
 
xoxo
Almmi
Aj, Alcohol, Di Leva, Haggtorn, Nordman, blod, fest, festival, gott, smärta, tagg,

Kommentera

Publiceras ej