Så, i helgen var det Rockstad viket var fucking amazing!
Såg Arkona, Finntroll, Masterplan, Twilight Force, Týr, Van Canto och såklart Sabaton.
Tanke var ju att jag och N skulle sova på Campingen i tält hela festivalen, men efter två av fyra nätter så gav vi upp och åkte hem för att få sova i en säng istället samt för att få duscha.

På söndagen så hade jag och Karin en liten photoshoot i Nygårdsdalen. Jag håller på och gör om bilderna till JPG just nu för att hon ska kunna få dem och det ser faktiskt riktigt lovande ut.
Jag har även lite nyheter om våran katt, för det första så är hon inte längre namnlös, hon heter Heima. Och hon har tydligt börjat vänja sig lite vid sitt nya hem, hon han bland annat sovit i N's knäveck inatt och hon sitter inte längre och trycker i sitt klätterträd vilket är skönt att höra. Vill typ inget annat än att flytta hem nu så att jag kan mysa med kissen.
 
http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-xap1/927146_782777341765083_259267489_n.jpg
Ännu en bild på lilla Heima. <3

xoxo
Almmi
 
Arkona, Finntroll, Masterplan, Rockstad Falun, Sabaton, Sabaton Open Air, Twilight Force, Týr, Van Canto, gulligt, heima, katt, kattunge, söt, underbar,

Kommentera

Publiceras ej