Så, igår beställde jag lite käder från kawaii.se och shock.se och nu vill jag bara att de ska komma hit.
 
Från Kawaii.se beställde jag följande:
 
Strumpbyxor pandor
ett par strumpbyxor med pandor på.
 
Strumpbyxor katter
Ett par strumpbyxor med katter på
 
Ett par strumpbyxor mer enhörningar och grejer på
 
Och en lila klänning med galaxmotiv som jag tyvärr inte har någon bild på atm.
 
Och från Shock.se beställde jag:
 
En tunika med ballt motiv.
 
Så nu är det bara vänta på att allt detta dyker upp i posten, hihi.
Har även funderingar på att beställa ett fake septum smycke, har även hittat ett som jag vill ha men där jag vill beställa det från tillåter bara betalning med PayPal och jag är inte helt säkert på att jag vill sätta upp ett PayPal konto. Men jag ska fundera lite mer på det samt prata med min pojkvän som har PayPal och se hur jag ska göra.
 
xoxo
Almmi
PayPal, awesome, ebhörning, katt, kawaii, kawaii.se, panda, septum, shock, shock.se, shopping, tunika,

Kommentera

Publiceras ej