Hallå bloggen det var otroligt länge sedan som jag skrev här. Nästan så att det är lite pinsamt men jag behövde ett avbrott för livet kom liksom emellan. Hahah det gör det ibland. Men på det här året som jag inte har skrivit någonting alls så har det hunnits med en del. Jag och Almmi har varit till Island och vad vi längtaar tillbaka, vi har även varit till London på den sista premiären av The Hobbit och det var också någonting riktigt spännande att prata om och shoppingen den var helt fantastisk! 
Men anledningen varför jag skriver här idag var för att jag har träffat en kille som jag dock förlorade igår. Jag är inte bra på förhållanden och det gick inge vidare den här gången heller. Livet är så dock, ibland svänger man höger och möter någonting nytt och ibland svänger man vänster. Livet är en bergochdalbana helt klart och det märks. 
 
Kärleken kommer inte med en instruktionsbok tyvärr, vilket dock hade suttit bra. Även fast vi inte hade kommit så långt så är detta en förlust men man blir starkare av förluster också, dem är tillfälliga och tur är väll det. Man kan inte tvinga fram känslor så är det men när man aldrig har varit i det här stadiet och man är rädd för det av personliga själ så blir det jobbigt när man inte vet vad man känner. Ena dan kändes det super och andra var man rädd och tveksam, hur agerar man då? På slutet så bestämde jag mig för att "just go for it and see where it´s leads" men då var det redan försent. 
 
Jag vill inte prata illa om någon och speciellt inte han, han är en fantsastisk person på alla sätt och vis men han förtjänar någon som verkligen vill ha honom och inte någon som är skadad som mig. Någon som ser honom för den han är precis som att han såg mig för den jag var och det uppskattar jag verkligen. 
En kompis sa till mig att din prins finns där ute någonstans precis som hans prinsessa finns där också någonstans. 
(Bara en liten rolig bild som jag hittade förut, bilden är lånad)
Så nu är det bara att vända sida och sluta anklaga sig själv utan tänka positivt och lära sig ifrån det som var. Kanske är det dags att börja leta efter den där prinsen eller vad säger ni? 
Tack och lov att jag har fantastiska Almmi, vet inte vad jag skulle göra utan dig i livet, du är fantastisk!! <3
Ha det gött!
 
Kramiz //Mini
England, Island, London, The Hobbit, fantastiska person, kompisar, kärlek, positivt, prins, prinsessa,