Okej, så har inte allt för mycket inspiration just nu så vi kör detta istället! Orkar tyvärr inte översätta frågorna från engelska men svarar på svenska i alla fall. :)
 
What are you wearing?
Mjukisbyxor och min nya långärmade tröja från Sweden Rock Shop. <3

Ever been in love?
Är kär nu. :)
 
Ever had a terrible breakup?
Det kan man nog säga utan att överdriva.
 
How tall are you?
Ca 174 cm
 
How much do you weigh?
Jag har faktiskt ingen aning, typ 70 kg eller nå sådant?
 
Any tattoos?
Nej, men herre guuud vad jag vill ha. Så ska nog skaffa någon gång i framtiden.
 
Any piercings?
Bara ett vanligt hål i vänster öra och en töjning i höger. Siktar på att skaffa fler dock.
 
OTP?
Oj, Men typ Capten Swan iaf. :D
 
Favorite show?
Once Upon A Time, Spartacus, Breaking Bad, No Game No Life, Black Bullet, Sword Art Online, Game Of Thrones, Love Stage!!, Sailor Moon Crystal, Elfen Lied... <3
 
Favorite bands?
Oh my, Korpiklaani, Týr, Skálmöld, Ensiferum, Finntroll, Rise Against, Wintersun, Engel, Hypocrisy, Enslavement of Beauty, Flaw, Haggard, Overworld and Kerbera. hihi.
 
Something you miss? .
Typ, allt i min hemstad? Min hund och min katt. <3
 
Favorite song?
Har seriöst ingen favoritsång. Jag byter typ var och varannan dag såå..
 
How old are you?
Just nu är jag 19 men fyller 20 på torsdag. ;D
 
Zodiac sign?
Jungfru. :3
 
Quality you look for in a partner?
Omtänksam, rolig, stort tålamod (jag kan vara fruktansvärt enerverande okej), feminist är ett stort jävla plus, vettiga åsikter.
 
Favorite Quote?
Vet ej om det räknas som citat, men detta är ur min favoritbokserie, bok två:
"What most people think of as secrets are really nothing of the sort. Mysteries, for example, are not secrets. Neither are little-known facts or forgotten truths. A secret is true knowledge activley concealed."
Samt denna fårn samma bok:
"There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.”
 
Favorite actor?
OJ! Typ, Jonny Depp, Jennifer Lawrence, Maisie Williams and Benedict Cumberbatch.
 
Favorite color?
Svart, blått, lila och mintgrönt/turquose.
 
Loud music or soft?
Mestadels högljudt.

Where do you go when you're sad?
Min säng? Bästa stället ju.
 
How long does it take you to shower?
Oj, alltså.. när jag tänker att jag ska ta en "snabbdusch" så brukar jag vara tillbaka i mitt rum efter typ 40 min, haha.
 
How long does it take you to get ready in the morning?
Beror på vad jag ska göra och vad man ska räkna. Men allt från en halvtimme till typ två timmar eller nått.
 
Ever been in a physical fight?
Bortsett från med min syster så nej.
 
Turn on?
Skägg och långt hår.
 
Turn off?
Någon som är macho.
 
Fears?
Sprutor, injektioner, nålar, getingar, bin, skalbaggar, allt som flyger och surrar, att bli sövd, operationer, att opereras medans jag är vaken (bokstavligen min värsta jävla mardröm ever).
 
Last thing that made you cry?
Jag har ingen aning faktiskt.
 
Last time you said you loved someone?
Igår, men kommer nog säga det idag också hoppas jag.
 
Last book you read?
Jag har ingen aning tbh.
 
The book you're currently reading?
The Wise Mans Fear av Patrick Rothfuss.
 
Last show you watched?
Idol?
 
Last person you talked to?
Min mami.
 
The relationship between you and the person you last texted?
Bästa vänner. Är faktiskt Mini jag smsade senast så. :D
 
Favorite food?
Typ, Sushi, risotto och friterad kykling.
 
Place you want to visit?
Svalbard, Australien och Nya Zealand.
 
Last place you were?
På mitt jobb? Men om du menar utomlands så Island.
 
Do you have a crush?
Um, maaaybe.
 
Last time you kissed someone?
I Torsdags.
 
Last time you were insulted?
Antagligen idag, men sådant rinner typ av mig som vatten på en gås.
 
Favorite flavor of sweet?
Choklad!
 
What instruments do you play??
Piano.
 
Favorite piece of jewellery?
Just nu så är det mitt upp och ned vända kors som jag fått av min fästman, mina örhängen i renhorn samt min duodji.
 
Last sport you played?
Ingen?
 
Last song you sang?
Kommer faktiskt inte ihåg.
 
Favorite chat up line?
Har ingen, tyvärr.
 
Have you ever used it?
Obviously not?
 
Last time you hung out with anyone?
Typ, i torsdags?
 
Who should answer these questions next?
Mini! I dare you! ;D
 
xoxo
Almmi
TMI TAG, kul, tag, tmi, to much information,

Kommentera

Publiceras ej