Alltså, pastel goth, det är en stil som jag väldigt gärna byter till ca nu. Tyvärr så har jag inte riktigt pengar till att byta ut hela min garderob at once så den förändringen får ske gradvis helt enkelt. Har dock inte tänkt konvertera hel då jag fortfarande tycker om att vara klädd i enbart svarta kläder ibland, men det vore skönt med lite omväxling.
 
Började även kolla på en ny serie idag, Pretty Little Liars. Såg första avsnittet i morse (biggest mistake ever) så hela dagen medans jag varit på jobbet så har jag bara velat åka hem och fortsätta titta. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att den är bra eller inte dock, däremot så kan jag inte sluta titta för jag måste få veta vem the bad guy är och om det är den jag tror att det är.
 
Har ni någon serie som ni inte kan slita er ifrån?
 
xoxo
Almmi
PPL, Pretty Lille Liars, byta stil, goth, kläder, pastel, pastel goth, serie, serier,

Kommentera

Publiceras ej