Blir så himla glad när man tycker om en person på ett vänskapligt sätt och hon visar att hon också gör det tillbaka, hon är äldre än jag också men tydligen gillar hon att jobba med mig vilket är kul. Jobbade natt nu i helgen och då var det en som bytte avdelning för att jobba med mig och då blev jag "aaww vad fint" men samtidigt kände jag ett ansvar om att allt skulle gå bra och det skulle bli på ett visst sätt osv för att hon bytte avdelning för min skull. Men man ska inte behöva känna så för hon visste vad hon gav sig in på och det är upp till henne att bestämma samt så sa inte jag någonting utan hon fick välja helt själv. 
Men natten blev jätte bra och allt gick super så det blev en perfekt helg!
Tack fina du!
 
//Mini
avdelning, byte, helgen, jobb, mig, nattjobb, vänskap, äldre,

Kommentera

Publiceras ej