Tanken var ju att vi skulle festa idag, midsommar till ära och allt. Men vi har ju såklart inte fått tag på någon fest så nu blir det lugn hemmakväll istället. Lite tråkigt men det blir säkert bra det med. 

Jag funderar dock på att dra till köpcentret här i stan och köpa ett 2DS (tror jag det heter). Har velat ha ett DS hur länge som hellst och det nyaste ska ju vara bättre balanserat än de gammla och i och med att 3D-funktionen inte är något jag är ute efter så kan jag lika gärna köpa ett 2DS. Då kommer jag kunna spela pokémonspel! *fangirlscream*

För att detta inte ska bli ett jättetråkigt inlägg så följer nu lite bilder på saker jag köpte på Island, enjoy. ;)

Ett halsband med örhängen i en ball färg

Ett skal i trä med en uggla. Från Askur Design.

Också ett telefonskal in trä från Askur Design.

Och så detta (köpte även ett till men har glömt fota det)

Lite téer åt min mor och styvfar.

Och en ball mugg. :)

xoxo
Almmi
Bilder,

Kommentera

Publiceras ej