I'm alive!!
Jag får be om ursäkt för den stora frånvaron. Men det har inte hänt så jättemycket, om vi bortser från min och Minis awesome resa till Island då. Har tänkt att jag ska sätta mig ned med bilderna samt lägga upp den och sammanfatta resan i ett blogginlägg, problemet är dock att det jag gör om dagarana är bara att jobba och när jag kommer hem från jobbet är jag så trött att jag inte orkar göra någonting, i synnerhet inte sätta mig med min redigeringsdator som är seg som få och stänger av sig så fort den tycker att någonting blir jobbigt. Detta betyder då att så fort jag gör saker i photoshop så blir det jobbigt och efter en liten stund så stänger datorn av sig, inte riktigt vad jag känner för att hålla på med när jag är trött och grinig redan.
 
Imorse tog min trötthet sig till egna höjder kan jag lova. Jag skulle börja jobba klockan sju i morse, klockan tio över sju ringre en SV och väckte mig. Har undrade om jag hade förovit mig och jag bah "No shit"! Det roliga var dock att jag hade ställt två alarm, ett på min mobil och ett på mitt wake-up light, dessa hade jag bara sovit igenom. På det så har min pojkvän försökt ringa mig fyra gånger och jag har inte märkt ett dyft, jag sov som en sten. Så nu ska jag ta och lägga mig så att morgonens miss inte upprepas.
 
Ska försöka skriva mer här, vågar inte lova något dock då jag brukar vara dålig på detta och det är rätt svårt då jag inte får skriva om jobbet när det är vad mitt liv i princip kretsar kring just nu. :/
Aja, det är snart midsommar och då blir det (förhoppningsvis) fest, ska försöka uppdatera er med kuliga historier efteråt, förutsatt att det händer något kul då men det antar jag att det gör.
Men ni får ha det så gott så länge.

xoxo
Almmi
Island, bilder, försovning, humor, jobb, midsommar, roligt, trött,

Kommentera

Publiceras ej