Har ni någonsin läst i en tidning om en olycka där någon omkommit och när ni läser vem det är och får se bilder på personen så innser man att man känner peronen i fråga?
Den kännslan fick jag imorse, i lördgs morse var det nämligen en brand i ett mindre hyreshus i centrum och en peron omkom. Denna person är en av mina kollegor, en 21-årig tjej som satt nästan mitt emot mig. Jag kännde henne inte allt för bra dock men det lilla jag pratat med henne så har jag fått intrycket att hon var en riktigt snäll och trevlig person.

Jag är utan internet också, det var ett riktigt åskoväder här i lördags och jag han inte dra ur routern så nu är den trasig. (Detta inlägg är skrivet på min telefon) så det kommer bli lite svårt att göra några bra och intressanta inlägg fram till dess att jag ordnat en ny router men tills dess, stay safe.

xoxo
Almmi
brand, olycka,

Kommentera

Publiceras ej