Hej hopp!
 
Jag håller på med ett vikt projekt som kallas utmaningen och den finns just nu i Dalarna. För Dalarna är de mest överviktigaste länet (vilket är synd och tråkigt) så de har gjort denna tväling som heter Nu Lyfter Vi Dalarna och i denna ingår utmaningen. Det finns 3 viktkategorier som man kan tävla i: bränna fett %, hålla vikten eller öka muskelmassan. Jag är med och tävlar i att bränna fett % för att jag har för mycket fett så det är inte hälsosamt längre, jag ska ner till den hälsosamma procenten. Samtidigt är detta en kurs för man träffas en gång i veckan och då väger man sig så man får se om man har ökat, ståt still, eller minskat i sin fokuserade kategori. Man får då berätta om veckan som varit osv. Sen går man in på veckans ämne som är olika varje gång. Det började med protein som vi lärde oss om första gången sen är det något nytt till veckan efter. 
 
Så jag kommer att skriva lite om detta då och då så jag hoppas att det blir intressant för vissa av er. Samt så kommer jag skriva min procent och vad som har minskat osv. Och efter dessa tolv veckor så kommer jag lägga upp före och efter bilder. 
 
//Mini
Dalarna, bränna fett, fett, hälsosamt, lyfter, län, länet, muskelmassa, procent, utmaningen, vikt, överviktigaste,

Kommentera

Publiceras ej