Idag har varit en rätt så chill dag. Jag hade två lektioner och sedan sprang jag och Sara runt på stan och köpcentret för att fixa present åt min far. Medans vi väntade på att en del av presenten skulle bli klar så var vi in på foto-affären och jag pratade lite med dem om de kameror jag har funderat på och vilken som är bäst osv samt lite angående objektiv. Ska ju ta och köpa mig eget nu. :)
 
När vi var klara på köpcentret så åkte vi in till stan igen, köpte en låda jordgubbar och satte oss och åt i parken medan vi väntade på att Saras buss skulle komma. Så det har varit en ritkigt trevlig dag och nu fortsätts den med lite städande för att sedan åka till köpcentret igen med min mor och syster.
 
Goda jordgubbar. =3
 
//Almmi
första, gott, jordgubbar, present, röda, rött, smarrigt, smaskens, årets,

Kommentera

Publiceras ej