Igår var jag som sagt med Elliot ut till stallet och fotade henne när hon red samt så blev det att fota lite hästar i hagen. I slutänden så blev det 135 bilder och förhoppningsvis så blev det någon bra i alla fall.
 
I övrigt så har jag blivit sjuk. Är typ helt täpt i näsan, snoret bara rinner, har ont i halsen, ont i bihålorna samt är äckligt jävla trött. Så när jag har skrivit klart detta så ska jag promenera ned på Maxi och köpa lite godis samt läsk åt mig själv och sedan kanske jag sätter mig och kollar på film eller nått, borde egentligen sätta mig och redigera lite bilder som ska iväg till lite folk men jag orkar verkligen inte, jag får ta det en annan dag helt enkelt.

Renara säger hej. :3
 
//Almmi
foto, fotografera, fotografering, godis, häst, sjuk, snörvel,

Kommentera

Publiceras ej